LET OP: IN VERBAND HET MET CORONA VIRUS HANTEREN WIJ PASSENDE MAATREGELEN.

Met ons team van ervaren paardendierenartsen staan wij u graag met raad en daad bij voor de diergeneeskundige zorg van uw paarden en pony’s. Ook voor de begeleiding van uw fokmerrie en voor tandheelkundige behandelingen bent u bij ons aan het juiste adres.

Op onze paardenkliniek in Lattrop beschikken wij over uitgebreide mogelijkheden om uw paard te onderzoeken, zoals digitale röntgenologie, echografie en endoscopie van de luchtwegen. Natuurlijk kunnen wij ook bij u aan huis komen.

Meld hier uw paard aan bij onze dierenkliniek.

YouTube_logo (640x290) facebook_2015_logo_detail2 (640x222)

Tips van uw dierenarts

Wintertips

Enkele tips voor als uw paard(en) in de winter op de weide lopen: Zorg dat er altijd voldoende drinkwater ter beschikking is, eventueel lauw aanbieden omdat ijskoud water darmkrampen kan geven. Ruwvoer geven voordat de paarden d..