LET OP: IN VERBAND HET MET CORONA VIRUS HANTEREN WIJ PASSENDE MAATREGELEN.

Met ons team van ervaren paardendierenartsen staan wij u graag met raad en daad bij voor de diergeneeskundige zorg van uw paarden en pony’s. Ook voor de begeleiding van uw fokmerrie en voor tandheelkundige behandelingen bent u bij ons aan het juiste adres.

Op onze paardenkliniek in Lattrop beschikken wij over uitgebreide mogelijkheden om uw paard te onderzoeken, zoals digitale röntgenologie, echografie en endoscopie van de luchtwegen. Natuurlijk kunnen wij ook bij u aan huis komen.

Meld hier uw paard aan bij onze dierenkliniek.

YouTube_logo (640x290) facebook_2015_logo_detail2 (640x222)

Tips van uw dierenarts

GRATIS bloedonderzoek PPID – Ziekte van Cushing

Vanaf 1 september tot 31 oktober GRATIS bloedonderzoek om uw paard te testen op PPID (Ziekte van Cushing)! De visitekosten en bloedafname zijn wel voor eigen rekening. PPID is een aandoening bij oudere paarden en pony’s die ..